tisdag 24 augusti 2010

Stan, + Mer Kuligheter. xD

Hej. :) Jag och Pappa va i Stan innan för vi skulle kolla kameran se hur den är och den va AS bra! x))
Förutom att det va jätte oskarp bild men det va för att den inte va på ;P
Men den ska jag köpa!**

Nästa gång jag ska till Pappa så ska vi ut och Rida. :D <3

Och Till Jul ska jag och pappa upp till Strömsund, vi kanske stannar över nyår... :S Fast jag ska fundera lite mer men jag tror det. För igenkligen är jag hos Mamma men vi får se ;P <3

I skolan i dag så va det Potatismos och Fisk, Jag hade 2 extra saker i potatismoset men det va inte gått ändå... :(
Ska äta *Chilli Concarne* hemma om en stund., =D

2 Filmer Ni Måste Se. :) <3

St. Trinians. xD (F** Vad Bra Den Är)

St. Trinians 2. ;P (Superduper Bra Film)


Det är några riktigt J***a Bra Fimler. x)) (Tro Mej. :D)


//- alexandra. :)

Inga kommentarer: