måndag 11 oktober 2010

'alice goes FLUM!'

haha. ;)

jah vet en kul sak!
men ni får inte veta,
MOHAHAHA.!
det är typ as kul!
vill ni veta en sak?
att jag är bäst! x'3
& de är inte ni, haha. (y'
´för jag är f** oslagbar,
&ni får fortfarande inte veta vad som är så kul!
vet ni varför ni inte får det?
för ni är inte bäst!
Men det är jag!
vill ni veta en till sak?
att jag är sötast!
vadfan brukar man säga?
Jag vet, jag vet!
HEJ!
det var ni inte beredda på va??
tänkte la det. ;:D
FLUM!
haha, skolan suger!
men det visste ni va?
annars är ni lite ute.. ;P
okejokej, nu får ni veta det kuliga.
att elin&jag was FLUM innan. ;P
vaf** elin spotta banan.
vi typ bara gap flabba! ;:D
vi fick F*N jävla cp ryck!
we are the Fjohrwtizz number one,
ne för det är JA!
ne skojja bara. ;P
men lite fjohrwtizz är ni! :D
FLUM; FLUM; FLUM!
aja men byebye alla min bbys. (LL'

haha, det kallar jag typ FLUM!

byebye all my bbys. <33

2 kommentarer:

Anonym sa...

här försöker man se sexig utt....;D

Anonym sa...

fan va tråkigt du skriver!!!flum,flum,flum hihihih vem fan bryr sig!