torsdag 21 oktober 2010

Väärldens bäästa dag. :) [L'






Idag har jag&moa varit, när vi kom hem till henne åt vi våfflor. XD
&&sen åkte vi till Limmared där hennes farmor&farfar bor, vi fikade& drack kaffe&saft. ;) ♥
sen skulle moa klippa sej, det blev AS snyggt!
& jag matilda & moa spelade 'hej knäckt' jag typ LOSA!
moa van för matilda skulle duka så hon va inte med mer, ;P
sen åt vi pizza. :) mumma. ♥
men sen skulle vi hem det SNÖADE mycket♥
det va AS mysigt på vägen hem jag och moa körde 'gissa sången?', de va kul. :)
&& Moa erkände att hon ÄLSKADE min jacka så hon ska köpa en likadan fast röd. ;P
så hon hade den på vägen hem & när hon följde mej hem, vi tog nåra bilder som ni ska få se. :P
&& sen så kramdes vi det brukar man göra va? haha. <3333

I stora drag Väärldens Bäästa dag!
loveyoumoa! ♥
myspys. ;P

kram ALICE! ;))

Inga kommentarer: