fredag 2 juli 2010

Dagen., xD



hej:) I dag fyller min Älskade Frida S 13 år! ♥ Och i Morron ska jag till mamma vi ska på Kryssing tills på Söndag Och på lördag då fyller Mamma år! ♥ Och då är vi i KIL (Tyskland) xD Och jag ska få 150 kr av min granne om jag hjälper henne lite i trädgården:D Och på Måndag ska jag kolla på ECLIPSE med mina bästaste vänner Frida S och Moa S ;P Och deras kompis Eve!:) ♥ Och i dag då så var jag och pappa på sommar torsdagen, det var Erik Grönvall som spelade, jag och pappa tog bussen in :D Vi kom dit halv 9 och affärerna stängde 9 men jag hann springa in på Lindex och Gina på Lindex fick jag en T-Shirt med New moon märke, och ett kortare linne från gina :P och själv köpte jag ett par "mjukis" shorts:P
Och jag har varit med Frida och Moa i dag vi va på Cramers och vi va hemma hos mig ett tag ;P Fast innan Frida kom hade redan och och Mao sovit över så då hade vi "spaat" och när frida skulle hem åkte vi och bada och sen åkte jag till stan... Fast när vi va hos mig gjorde vi en kul bild ;P

(Ja, jag vet att det är fredag nu men jag har inte gått och lagt mig så det är som torsdag för mig ;P)

Kramisar AliiceBäckVall♥

Inga kommentarer: