lördag 10 juli 2010

The day☺


Hhej, idag har jag badat 2 gånger i såken! Och jag ska göra det igen snart☺ Det va ju såklart kallt i början men sen blev det varmare! :D Dom 2 första gångerna jag bada gjorde jag det med Lucas, Timmy, och Pappa! Och nu om en stund ska jag göra det med Moa!♥ Det kommer nog bli kul hoppas jag!♥ ☺

Jag och pappa va på vinden vid 10 i förmiddas, det var tänkt att va skulle göra det tidigare så det inte skulle va så varmt.. Men dock nej...:( Vi va där i en halv timma, snacka om VARMT!!!!! Pappa fickade så att alla marksända kanaler funkar igen... Men det funka inte i mitt rum så vi gick upp igen.. AS VARMT!!!!! Men jag hittade massa gamla saker..☺ För pappa hade köpt en ny anten för att inte sexan eller några marksända kanaler funka men det funka fortfarande inte så vi köpte en sak som man ska ha på vinden, så att det funka☺ Och nu ängkligen gör det de! :D

Och jag och pappa va på Cramers innan, och åt varsin glass jag tog en 88:a och pappa en Sandwich ☺ (Vi cyklade dit) Det var Jätte GOTT!!! Det kom en stor lastbil dit med blommor tror jag ;P På vägen hem så cyklade vi förbi och kollade om Eli och Janne va hemma men det va dom inte.

Och nu ska vi grilla och sen ska jag och BADA!!! igen...☺ Med min MOOHOO☺♥ Skönt hoppas jag!

Som ni förstår är Timmy här och ska sova här hela helgen, ocg kom i går och innan det har dom sovit över flera dagar i veckan oxå!

Kramisar S - Tjejen♥

Inga kommentarer: