fredag 23 juli 2010

Tälta., xD


Hhej, idag har jag lekt med våran kattunge jätte mycke! (Tarzan) Och jag kom till pappa i dag :) Vi va på vinden och letade efter mina bröders gamla bajonikols för Pelle barns ska ha dom xD Det var varmt!☺

Men jag och Moa ska sova över i natt och Sova i ett tält XD ! Det kommer bli kul !!! Och jag ska få pappa att va ska åka till stan för jag måste köpa nåt gott tills i kväll, + att dom har rea på GINA! x)

Jag har klippt gräsmattan i dag, sja få 50 kr för det :D

BARA SÅ NI VET ÄR TAYLOR SWIFTS SÅNG OUR SONG VÄRLDENS BÄSTA TYP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!☺ JAG SKOJAR INTE NI MÅSTE LYSNA PÅ DEN!!!!!!!!!☺

Kramisar eran SummerGirl☺

2 kommentarer:

moa stenström sa...

hahah, kanske inte den bästa men nästan för den e bra, x'D
De kommer bli kul att tälta, men de kommer nog regna. :((

moa stenström sa...

+ så vi får nog tälta på altanen. .x'D