söndag 25 juli 2010

Svenljunga + Outfit x)


Hhej.,<3 Jag och Pappa ska snart till Svenljunga :D JAg ska köpa hubba bubba nu när jag kan blåsa Bubblor :D (tuggumi) Och vi ska kanske svänga förbi hos mamma och lämna en sak ;P i Fredas köpte jag ju 3 ringar som man ska ha samtidigt som det står Faith, hope, love. Faith försvan i förrgår men vi hitta den i dag <3 och den dagen köpte jag tuggumi det är slut nu XD och hårspray och en choklad munk! :)

Dagens outfit.,

de 3 ringarna (Ginatricot)

Byxor som det ser ut som att man har kladdat ner dom med färg, (grön och rosa röda färger) (dom är från Cheep monday)

Och Hello Kitty strumpor x) (från Ullared)

Vit line (ginatricot)

Svart hood tröja med armarna uppdragna (från Ullared tror jag ;P)

I love göteborg hårband med ett hjärta på (rött hjärta asså) (från LiseBerg)

svart nagellack

hårspray (eko)

Maskara (kicks)

Kramar & Kyssar♥

Inga kommentarer: