söndag 23 maj 2010

27 dresses!


Hejj, I går kväll kollade Jag och Pelle på en film som heter "27 dresses" Det handlar om en tjej som när hon var liten så kom hon på att hon älskar bröllop, för hon räddade ett när hon var liten :D Och när hon blir äldre så har hon varit brudtärna 27 gånger och hon har kvar alla klänningar... :D Och en kväll så har två av hennes kompisar bröllop samtidigt och hon är brudtärna på bägge så hon har en taxi som kör henne i mellan :D Och taxin skulle ha kostat 300 men varje gång han tjuvkika när hon bytte om där bak så drog hon av 20 kr... Och till slut fick han bara 140 av 300.... HAHA men mera händer ju såklart men jag avslöjar inget mer :D

I dag vaknade jag kl 10 det var skönt att sova en liten stund åtminstonde... ;P
Jag har precis ducshat och klätt på mig:D Jag har på mig min nya ROM tröja :D HAHA!
Och vi har ätit frukost :P Men nu vet jag inte vad jag ska göra... Föresten Lucas är ju hos Timmy och PG är här med Charlie... :) Och självklart så har jag gosat med Tjaboo!!! Jag kommer skriva mer sen i dag hoppas jag ;P

//-AliiceBäckVall♥

Inga kommentarer: