lördag 15 maj 2010

Hejj igen, Nu har jag ätit frukost, det var jätte gott jag åt rester från pizzan som vi åt i går och jag drack obóy och kaffe! :D Och vi kollar på talang reprisen... Jag ska spela sims sen och jag hoppas att det kommer bli bättre väder så man ka vara ute lite oxå.... Jag ska kanske följa med till gymmet sen men det beror på om jag får för pappa... Jag vill verkligen! ;P För jag kan ju behöva lite muskler.. *Skratt* Vi ska kanske basta i kväll, det hoppas jag för jag är verkligen sugen på det för det är så varm och skönt, om jag får följa med och träna så ska jag försöka övertala pappa om att efter gymmet så åker vi och handlar lördags godis! En sak är riktigt störande jag tror att myggen , knotten och bromsen är efter MIG för jag har hundratals bett överallt! Det är jätte störande... Men nu ska jag fortsätta kolla på talang, och efter det kanske ja kommer tillbaka om inte så kommer jag sen jag tror jag kommer efter jag har spelat sims... //- AliiceBäckVall♥

Inga kommentarer: