lördag 15 maj 2010

Hej igen ;P, jag fick inte följa med till gymmet för jennie och pappa ville gymma i fred.... Men jag och Moa ska va så fort hon har ätit♥ :D Det ska bli kul! Men det var ju väldigt otur att jag inte fick följa... Jag har inte spelat sims, jag vet inte om jag ska det längre jag ska nog gå ut och hoppa stuttsmatta med jennie om hon vill ;P Men jag ska ändå be dom köpa lördagsgodis efter gymmet jag vet inte om dom går med på det men man kan ju alltid hoppas:D Jag hoppas att Moa kan komma nu... haha! Jag hoppas ni tyckte om hur bloggen blev jag tyckte den blev jätte fin, det tog ett tag att bestämma sig, men nu så är den ju jätte cool tycker jag! Men det är ju jätte kul att blogga :D Jag saknar dig Toffe!♥ :( Jag älskar dig!!! ♥IMU Moa!♥ //-AliiceBäckVall♥

Inga kommentarer: