lördag 15 maj 2010

Haha!


Hello, nu har jag varit med moa och jag kom precis hem för att äta, sen ska vi va igen , vi vet inte riktigt vart men om vi sover över vill vi sova hoss henne för då kan vi sova i tält, men om vi bastar här hemme så bastar vi först :D Om jag skyndar mig att äta så kanske jag hinner fika hos moa! Det hoppas jag.... Senare i dag så ska jag visa moa min coola blogg... Jag och moa va och köpte glass på Cramers vi köpte varsin pigelin vi träffade PG och Challe där, dom gömde sig för oss men vi såg dom, för vi är ju inte helt blinda... *skratt* Det är så JÄVLA varmt i dag det är 21 grader ute det är så himla skönt... Om vi ska sova i tält så kommer det ju att vara så himla jävla mysigt men det kommer nog oxå va en jävla massa mygg, knott, och broms..... men det hoppas vi inte... Men vi har haft jätte kul!!!!!!!!♥ Det kanske ni förstår oj jag höll nastan på att glömma att på Cramers var det en liten tjej som glodde (blängde) på oss så vi blängde tillbaks så hon gick undan:D Och sen kanske 3-4 minuter senare så blängde en annan på oss fast den var ju vuxen oxå... så vi åkte men vi var ju ändå på väg så det gjorde inte så mycket, vi kolla på fiskar på Cramers vi vara "Uhh" Äckligt! HAHAHA //-AliiceBäckVall♥

Inga kommentarer: