måndag 17 maj 2010

Skolan, Utvecklingssamtal...


Hejj, Det var en helt vanlig dag i skolan i dag, jag blev ju bara kallad vissa saker, men det är ju ändå normalt i min värld... ;P Det var god mat i dag i skolan, det var potatismos och köttbullar... Med lite extra "ingredienser" så blir det jätte gott! ;D Jag hoppa hopprep på rasten jag feila bara 2 gånger ... *Skratt* Och vi hade engelskfilm och jag sitter längst fram men ändå så ska jag sätta en stol vid kateden så jag kommer ännu längre fram... ;S

På mitt Utvecklingsamtal så gick det bra dom tyckte att jag var kreativ och aktiv och bra på att sjunga och många mer saker.... :D Fast dom tyckte att jag var tjatig... Det var ju konstigt... Haha! :D

Och jag och Jennie har ätit Kornflakes kakor! ♥
Och vi ska nog spela sims och dricka oboy! ♥
Jag kommer att sakna dig!♥
Spela låten "Concrete angel" och tänk på mig ♥
Jag älskar dig! ♥
//-AliiceBäckVall♥

1 kommentar:

Tuija sa...

Det ska INTE vara normalt att bli kallad för elaka saker! Inte i din värld gumman!
Tack för den goda kakan! Sockerkick, javisst! :-))
Kram till dig, en STOR KRAM!
Tuija