onsdag 19 maj 2010

Pappa blev JÄTTEGLAD!!!


Hellojh, Jag och frida har hoppat stuttsmatta och gjort "Choklad mums" asså en choklad smet... ;P Och vi tog massa coola bilder!
Det var ju AS varm ute i dag! gick i legings och linne ett tag och innan det sola jag i Bh och trosor... :D Det var skönt... Föresten Frida (G) åkte hem kl 16:00... Men det va för att hon skulle träna fotboll .. :D
Men jag och pappa åkte till ICA i Svenljunga, jag kollade på vaniljmunkar tacochips och ballernina och godis... ♥ Men jag köpte bara Pringelschips (Grill) och en liten ask tuggummi... :D Men precis när pappa hade stoppat i skanningsgrejen i där den skulle va så hittade jag tuggummi som var lika dyrt och mer i... Men som tur är att dom jag köpte var ju chokladsmak och smaken sitter fortfarnade i och smakar nästan lika mycket :D Jag hade ju pengar för jag hade ju fått 50kr... ♥ jag betalar ju pappa sen... eller han har ju fortfarande pengarna så jag får bara mindre istället... Asså så mycket det kosta:D Aja men jag är nöjd ändå! :D När vi va på väg ut ur Svenljunaga så kom ju pappa på i rättan tid att han skulle ju köpa öl på bolaget ;P så vi fick in där och han köpte ett flak öl, OCH SÅ FRÅGADE KASSÖRSKAN OM PAPPA VAR ÖVER 25 ÅR!!!!! Och hon skyllde sen när hon hade sätt legget att det var solglasögonen som gjorde så att han såg yngre ut!!! Pappa blev ju ÖVERLYCKLIG och skickade till några kompisar på en gång haha! Men jag ska äta grillad korv nu så jag måste gå det var allt från mig just nu :D
Kramisar AliiceBäckVall♥

Inga kommentarer: