lördag 22 maj 2010

Varm dag!!! (H)


Hhej, idag så ville jag va med Moa men hon svarade inte på mobilen så jag skicka ett sms och ringde hem till henne och då svara Micke och sa att hon var hos Jenny och Linda, Så jag cyklade dit och tänkte fråga om det gick att va, och där står dom, Moa, Tommy, Jenny och Linda som spelade kubb och Jenny undrade om jag ville vara med.. Och det ville jag, jag blev med Moa och Tommy det gick ju inte så bra..... Men sen så kastade Jenny och Linda ner kungen av mistag och vi VANN!!! Men sen så började dom kasta vatten på varandra och vi hade VATTENKRIG!!! Alla blev jätte blöta förutom Tommy så vi tänkte kasta på han men det blev inte så bra.... *Skratt* Men sen så skulle Moa hem och jag hem... :D Senare på dan så frågade jag Moa om vi kunde va i dag och om hon skulle bada i såken men det skulle hon inte och hon skulle va med Frida och jag frågade om jag fick vara med men det gick inte... :( (otur) Sen spelade Jag, Mamma, Pelle och Charlie kubb det var Tjejerna mot Killarna:D Dom vann.... Och senare så kom PG och skulle va med Charlie och vi kaste frispi och jag stog "i mitten" och skulle ta den jag tog den en gång så PG stog "i mitten" men sen feila jag och jag var i mitten igen.... Sen årkade vi inte mer och gick in.. Och föresten innan PG kom så hjälpte jag och Charlie till i trädgården.:D Aja men sen åt vi det var JÄTTE GOTT!!! det var kött och potatis och beasås.. :P :D Och nu skriver jag ;P HAHA! Men mamma ska ju jobba i kväll och hon åker kl 8 så hon ska nog ta det lugnt ett tag :D Men kaffe först HAHA :D Och i kväll så ska vi äta CHOKLAD!!! MUMMA!!!!! Föresten Lucas sover hos Timmy...
I DAG HAR DET VARIT AS VARMT, DET ÄR SÅ SKÖNT OCH JAG SKOJAR INTE DET HAR VARIT DET HELA DAGEN!!!!!!!!!! Som ni fattar så har vi varit ute mycket i dag... (H) Det har varit kul i dag :D Jag kanske skriver kanske mera sen:D

Kramisar AliiceBäckVall♥

4 kommentarer:

Moa. sa...

varför kom du ens??
de va as weird?!
och jag skojar inte, de tyckte de andra med..:S
De av as konstigt för mig för jag fick svara på Jennys och Lindas frågor sen. :S
ja kanske ville va me mina syskon.
Jag har inte varit med dom på ganska länge så jag tänkte detta va ett bar tillfälle, men ack då..
Men jag ville ju inte säga något innan de hade varit skumt, men inte i gämförelse med att du kom bara så där..
va bara tvungen att säga de.. :S

Alice sa...

A, jag vet men jag tänkte fråga om det gick att va men helt plötsligt frågade ju jenny om jag ville va med så... Jag sa la ja för jag ville ju va med eller så...

Moah. sa...

aa, men asså du kanske knde förstå att de kändes lite konstigt för mig med elr?
asså man brukar inte bara dyka upp sådär hos en kompis syskon!!
Liksom...
De kändes AS weird!!

Alice sa...

Jag ringde till dig men du svara inte så jag ringde hem till dig och då sa micke att du var där och då sa mamma att du kan ju cykla dit och fråga men sen frågade ju jenny så....