söndag 23 maj 2010

Skillade ;P


Hejj, Innan i dag så var jag, Pelle och Mamma i Lockryd och handlade... Och dom HADE kakor men det gick över när jag va där !! HAHA!
Och efter det hämtade vi Lucas i länghem för han skulle gå på gudstjänst.... När han kom hem efter gudstjänsten så åt vi sen åkte Lucas och Michelle och bada och Jag ringde Frida S och frågade om vi kunde göra nåt! ♥ Och vi åkte till såken och var TUFFA!!! Och sen tog vi bilder på oss när vi låg på bryggan och då gick fridas halsband sönder och ena delen ramlade ner, och ligger på en sten i vattnen under bryggan nu.... Men fridas föräldrar ska hämta den ;P Fast före det försökte vi muta Charlie och Lucas och hämta den men dom ville inte, även om dom skulle få 25 kr... (konstigt) Aja men nu är Pelles plånbok så Mamma och Pelle ska åka ut till Lockryd och kolla efter den där... (Hoppas dom hittar den)

Här får ni en lista på vad Jag coh Frida är:

Skillade

Tuffa

Häftiga

Fräna

Snygga

Söta

"Sexiga"

Coola

Fina

Och mycker mer....

Kramisar AliiceBäckVall♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

varför skrev du typ att VI tycker att vi e snygga... jag låter som värsta fjortisen!! Bara såå ni vet vaa jaa inte me på detta!!
// frida

Anonym sa...

ÖÖÖ, asså du tycker ju de men du vågar inte erkänna.... HAHA

//-AliiceBäckVall

Anonym sa...

Ni kanske ä d i alla fall än av er.-

Alice sa...

vem va det??? :O