söndag 16 maj 2010

Skoj!♥


Hejj, Vi vakna kanske halv 11, men jag vakna en stund innan men jag låg bara kvar i sängen och vänta på att Moa skulle vakna och det tog bara typ 10 minuter så jag vakna 20 över 10... Och sen låg vi och smsa i sängen i kanske 10 minuter till... sen Bajsa Moa en stund... Och jag börja göra Kaffe, föresten det var bara vi som va vakna... Och så gjorde vi stekt äggröra / omelett!!! Det var kul. och så satt vi och åt en stund och kaffet blev kallt sen smsa vi i en kvart kanske... Och så vakna charlie och vi tänkte sätta i gång diskmarskinen, men vi lyckades inte... Och sen smsa vi i yterligare 15 minuter... Och sen satt vi oss vid datorn :D♥ Moa kollade facebook och google vi sökte på braking dawn och så...;P Och nu kollar Moa på mina bilder i mobilen och säger att jag bara tag fjortisbilder....;D Och nu ska vi nog göra nåt kul hoppas jag!!! Jag vill att vi ska cykla till Cramers men det beror ju på Vädret... Men nu ska vi fråga om vi får göra äggtody! ♥ MUMS!♥ //-AliiceBäckVall♥

Inga kommentarer: